Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2013 13:02 - Едно сърце обвито в самота..
Автор: ninka8710 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 642 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Случвало ли ти се е да те одраска котка? На всеки му се е случвало: колко малка драскотина, а колко много боли, а? А после седмици наред не може да заздравее и почти винаги остава белег! Представи си едно сърце - човешко сърце, което е цялото в подобни белези. Толкова много белези, толкова много кръв е изтекла от него, че ако бе щателно събирана тая кръв, то щяха да бъдат спасени два човешки живота! Това сърце го обичам, толкова много, че реших да го предпазя от повече наранявания. Как ли? Ами като го измих от всичката кръв и нечистотии, избърсах го от прахта - всичко това направих доста грижливо. И го затворих в една стъклена кутия. Така то няма да бъде наранявано и съответно и то няма да наранява... Като се замисля...то никого не е наранявало. Е, не съвсем, но когато го е правило, то е било за самоотбрана. Та така-а-а... Реших да го запазя в стъклената кутия, но по невнимание съм избрал много дебело стъкло! В старанието си да го предпазя добре, май съм прекалил!! И сега то само може да гледа света и да му се радва, както и света да гледа него! Виждал съм го как тупти, когато се влюби или развълнува, как безпомощно се хвърля по студените стъклени стени на кутията. Но...не може да излезе! По същото такова невнимание съм сложил и много здраво лепило. Много съм невнимателen, нали? Вече повече от година стои в тази стъклария там и няма излизане. Дали му липсва нещо? Или може би е свикнало да стои там, а? Не мога и да го попитам, то си седи там безмълвно, а и все по рядко го виждам да се мята по ледените стени на стъклото. Май свиква...А дали е правилно? Не знам. Ще ми каже ли някой? Има ли лек срещу самотата? Има?! Колко горчивки съм изпил от аптеката на живота. Колко пъти се лекувах и точно когато си мислех, че ще се излекувам, всичко започва отначало... Ти знаеш ли рецепта, която лекува самота или да стопи стъкло?Ако я знаеш, моля те кажи ми я, защото май животът изтича между пръстите ми! И Аз не мога да го спра! А аз скъпо ще ти се отблагодаря! Ще ти дам всичко! Даже ще ти подаря сърцето си, за да се грижиш за него и да го пазиш! Не е трудно, повярвай ми! То има нужда само от малко топлинка.



Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ninka8710
Категория: Други
Прочетен: 70582
Постинги: 34
Коментари: 10
Гласове: 29
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930